Հնարամիտ ծառա Սիմոնը

Ողջույն, այսօր ես ձեզ կպատմեմ Սիմոնի մասին։ Նա եկավ հարուստի մոտ աշխատելու, որ իր եղբոր 🧍‍♂️պարտքը մարի։ Սիմոնը շատ խելացի էր։ Հարուստը Սիմոնի հետ պայման կապեց, որ մինչև կկվի ձայնը նա նրա վրա բարկանա, պետք է կով 🐮🐄 տա իրեն, իսկ որ Սիմոնը բարկանաս , նա պետք է նրա մոտ վեց տարի ձրի աշխատի։Մի օր հարուստը եկավ ,որ տեսնի , թե Սիմոնը տարել է անասուններին արոտ անելու։Բայց Սիմոնը դեռ քնած էր և հարուստը արթնացնում էր նրան, բայց չէր կարողանում արթնանալ։Հարուստը արդեն բարկանում էր Սիմոնի վրա ,իսկ հետո ծառան ասաց հարուստին։

-Դու իմ վրա բարկանում ես ։

-Ոչ, չեմ բարկանում ,ընդհամենը պետք է գնանք կենդանիներին արածելու։

Իսկ երկրորդ օրը արդեն պետք է գնային խոտ հնձելու,բայց նորից Սիմոնը քնած էր մնացել և չէր գնացել խոտ հնձելու 🌿։ Հարուստը արդեն երկրորդ անգամ է բարկանում Սիմոնի վրա, իսկ Սիմոնը ասաց հարուստին։

-Դու մի վրա բարկանում ես։

-Ոչ, չեմ բարկանում ընդհամենը պետք է գնայինք խոտ հնձելու, բայց արդեն ուրիշները համ արոտ էին արել,համ խոտ էին հնձել, բայց արդեն մութը ընկել է ,-ասաց հարուստը։

-Տե’ս, արդեն ուրիշները իրենց նախաճաշը արել են, արի, մենք էլ գնանք անենք։

Երրորդ օրը հարուստը գնում է,որ մտնի գետը լողանա,շորերը դնում է ծառի վրա և գնում լողում💦💧, բայց հանկարծ տեսնում է,որ ծառից շորերը ընկել է գետի մեջ, իսկ հետո կանչում է ծառային և տեսնում է, որ չկա ։

Չորորդ օրը արդեն պետք է Սիմոնը գնար գառ մորդել, բայց նախ հարցրեց տերին թե որը մարդեմ.-ասաց Սիմոնը,

Իսկ տերն ասաց, որ պատահի մորդի։

Իսկ հետո ծառան գնաց և բոլորին մորդեց.

միքիչ անց տերն գալիս է և տեսնում, որ Սիմոնը բոլորին մորդել է և բարկանում է սիմոնի վրա.

-Այս ինչ ես արել խի ես բոլորին մորդել .-ասաց տերը։

-Դու մի վրա բարկանում ես.-ասաց Սիմոնը։

Իսկ հետո տերն բարկությունից պարում են։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *